środa, 7 marca 2012

Fretka - co to takiego?


Siemka!
No więc... W komentarzu poprzedniego postu pewna osoba zapytała: "Fretka, fretka... a co to takiego?".
Więc od tego zacznę.
Fretka to drapieżnik, mięsożerca, przede wszystkim. Niektórzy myśleli że to gryzonie! Ech...
Nie została do końca udomowiona, niektóre zachowania są już uwiecznione w jej naturze i trzeba ją taką zaakceptować.
Powinny być hodowane co najmniej w parze, wtedy jest im najweselej, aczkolwiek ja będę miała na razie "jedynaczkę" :)
Potrzebują dużo uwagi, oprócz klatki która służy nam np. gdy gdzieś wychodzimy czy na czas snu to ogonek powinien być codzinnie na kilka godzin wypuszczany (powiedziałabym że na prawie cały dzień).
Właściciel fretki musi być bardzo odpowiedzialny i systematyczny - chwila nieuwagi a nieszczęście gotowe!
To te podstawowe informacje, w następnym poście "Frecia wyprawka" :D
Zapraszam do komentowania!

Małe ogonki :*
Papu :*

10 komentarzy:

  1. Świetny Blog . ; ) .
    Jestem obserwatorem . xdd .
    ________
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak dalej :)
      Ivuś pozdrawia (w międzyczasie kradnąc mi skarpetki) :D

      Usuń
  2. Fajny blog, będę częściej wpadała :)Zapraszam do mnie : codziennystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweet zapraszam do mnie http://superblogzopisami.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutkie takie malutkie widziałam kiedyś na dworzu fretke :):)
    A ile kosztuje taka Mała fretka ??
    P.S Tu ładna 12 z zapytaj :)
    Pozdrawiam i zaprzaszam do siebie http://teczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda fretka (od 8 do 10 tyg) kosztuje w hodowli ok. 350-450 zł, za to np. z zoologa (która może być chora, nie jest chipowana itp.) to koszt ok. 200-300 zł :)
      A co, zamierzasz kupić?
      Na bloga wejdę, ale proszę o jeszcze kilka wejść, komentarzy :D

      Usuń
  5. Super bloog A fretki słodziutkie proszę wejdz na mojego i zostaw komcia :-) http://star-horses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Blog :)
    Słodziutkie fretki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i pomysłowy Bloog!! =)

    OdpowiedzUsuń