środa, 7 marca 2012

Na początek :)

Hej!
No to zacznijmy od samego początku.
Na blogu jestem Lola, mam 14 lat i uważam że przynajmniej w teoretyce wiem dużo o fretkach.
Już niedługo, w czerwcu lub lipcu sama zostanę posiadaczką tego cudownego stworzenia.
Opowiem Wam co i jak, będę pisała dużo postów, ale... Następny post napiszę dopiero gdy w poprzednim będzie co najmniej 5 komentarzy.
JEŚLI CZEGOŚ NIE WIESZ O FRETKACH A JA TEGO NIE NAPISAŁAM - ZAPRASZAM!
Gg: 26256633
Zapraszam do komentowania :)

6 komentarzy:

  1. fajnie...masz komentarzyk...Dawaj więcej postów!
    Czekam na wiosnę i zdjęcia twojej małej :) ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!@! czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba ten blog i zapraszam do mnie (to będzie to 'coś' za odwdzięczenie) i-go-for-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fretka, fretka... Jak wygląda to stworzonko?

    OdpowiedzUsuń
  5. Już w następnym poście dodam zdjęcia więc zapraszam ;)
    A tak nawiasem mówiąc... - jesteś z zapytaja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog . ;D
    Ja jestem z zapytaja . :)
    Czekam na nowe posty !

    OdpowiedzUsuń