środa, 11 kwietnia 2012

Ciekawostka: Czy fretka jest silna?

Dzisiaj piszę posta o ciekawostce z ankiety.
Większość z Was, bo aż 64% głosowało że tak, jest silna.
Druga część (36%) że tak, jest silna ale w małym stopniu.
Nikt nie zagłosował natomiast na odpowiedź: "Nie, jest słaba" z czego jestem bardzo dumna :)
1 grupa osób ma rację - fretka to bardzo silne zwierzę w małym ciałku. Potrafi przesunąć, obrócić naprawdę wydawałoby się, ciężkie dla fretki rzeczy.
A jednak da radę :) I potwierdzi to każdy hodowca fretek!
Więc uważajcie na donice, mniejsze szafki, wasze akcesoria, fotele (najgroźniejsze bujane) ponieważ fretka niechcący może zrobić sobie OGROMNĄ krzywdę! Właśnie ze względu na jej siłę powinniśmy szczególnie uważać.
Powodzenia z fretulkami :)
Papu :*

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna notka ! :))
    Zapraszam na mój blog http://our-magicall-worlld12.blogspot.com/ a jeżeli Ci sie spodoba to możesz go zaobserwować, było by nam bardzo miło? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona Twoim blogiem ;-))) Opisujesz tutaj o bardzo fajnym zwierzęciu i robisz to tak sympatycznie, że ojej :). Też kiedyś chciałam fretkę, ale jakoś tak mam, że strasznie się ich boję, słyszałam, że gryzą i różnego rodzaju tam rzeczy ;P
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i nie przestawaj! Cudownie tu! : )
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :****
    Buziaki ;-****

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny blog ;) Fajnie piszesz i wgl;) ZAPRASZAM DO SIEBIE: http://let-the-silence-state.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz ciekawie i jeszcze tak fajnie :D WOW! świetny blog :) Będę tu często zaglądać :)
    I zapraszam do mnie:
    Merysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie piszesz o tym wszystkim ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. tia fajne ciekawostki ale zapraszam na mojego bloga http://noellefotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń